Nuo kovo mėn. 30 d. bankuose nebeliks mokėjimo pagal Vilniaus atsiskaitymo knygelę paslaugos

Informuojame, kad nuo nuo 2017 m. kovo 30 d. bankuose nebebus teikiama mokėjimo pagal Vilniaus atsiskaitymo knygelę paslauga, nes ji neatitinka SEPA reglamento reikalavimų.
 
Apie pokyčius ir įkainius detaliau savo straipsnyje pasakoja portalas 15min.lt
 
Klientai gaunantys sąskaitas išrašytas Bendrijos vardu už suteiktas paslaugas gali atsiskaityti būdais nurodytais pateiktos sąskaitos apačioje.
 
Klientai gaunantys sąskaitas Servico vardu už suteiktas gali atsiskaityti:
  •    E.sąskaitos automatinis apmokėjimas galimas Swedbank bei SEB banko klientams užpildžius prašymą Interneto banke. (BŪTINA NURODYTI MOKĖTOJO KODĄ). Tai padarę galėsite nebesirūpinti, ar laiku sumokėjote už suteiktas paslaugas. Kiekvieno mėnesio nustatytą dieną iš Jūsų sąskaitos bus automatiškai nurašyta atsiskaitymui reikiama pinigų suma. Pasirinkę šį mokėjimo būdą sutaupysite laiko ir nemokėsite komisinių mokesčių.
  •     Interneto banko skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ (įmokos kodas 103253).
  •     Atliekant pinigų pervedimą į sąskaitą SEB banke LT317044060007668166.
  •     Svetainėje www.manogile.lt
  •     Užsisakius „Viena sąskaita“ paslaugą internetinėje svetainėje www.vienasaskaita.lt.
  •     „Lietuvos paštas“ bei „Pay Post“ skyriuose.
  •     „Maxima“ parduotuvių kasose.
  •     „Lietuvos spauda“ bei kioskuose ir „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse.
  •     „Perlo“ terminaluose.
 
Mokėdami už paslaugas BŪTINAI NURODYKITE MOKĖTOJO KODĄ, kuris nurodytas sąskaitoje (ne asmens kodą). Neteisingai nurodžius mokėtojo kodą Jūsų mokėjimas gali pasimesti arba likti neužskaitytas.
 
Primename, jog įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame sąskaitą apmokėti keliomis darbo dienomis anksčiau, nei pasibaigs tam skirtas terminas. Taip pat informuojame, kad Jums laiku neapmokėjus sąskaitos, Jūsų duomenys (skolos dydis, adresas, ir kt.) bus perduota skolų administravimo įmonei UAB „CCS-CUSTOMERS CARE SERVICES“.