Klientų savitarnos sistema
I–V 8-17 val., tel. (8 5) 2777333
VI-VII ir ne darbo metu, tel. 1355
arba klauskite

Daugiabučių ir komercinių pastatų priežiūra ir administravimas

  • Sutarčių su paslaugų tiekėjais (elektros, šilumos, vandens ir kt.) administravimas;
  • atsakingo administravimo vadybininko skyrimas;
  • pastato bendrojo naudojimo konstrukcijų ir inžinerinės įrangos apžiūra priėmimo eksploatacijai metu, defektinio akto su defektų/gedimų šalinimo rekomendacijomis sudarymas ir pateikimas;
  • pastato ir jam priskirto žemės sklypo techninės ir kitos dokumentacijos tvarkymas;
  • pastato bendrojo naudojimo objektų aprašo sudarymas, papildymas ir keitimas (pagal poreikį);
  • kasdienis bendravimas su butų ir patalpų savininkais, bendro naudojimo objektų klausimų sprendimas, apklausų organizavimas;
  • nuolatinių stebėjimų vykdymas, pasirinktinai tikrinant namo bendrojo naudojimo objektus (1 k. per mėnesį);
  • namo būklės įvertinimas ir jo atitikimo privalomųjų reikalavimų visumai nustatymas pagal nuolatinių stebėjimų ir apžiūrų rezultatus;
  • pastebėtų defektų ir gedimų fiksavimas atitinkamuose dokumentuose, numatant priemones jiems šalinti;
  • metinių ir ilgalaikio remonto bei kitokio tvarkymo darbų ir lėšų plano sudarymas;
  • rangovų/tiekėjų apklausų organizavimas vadovaujantis paslaugų kainos ir kokybės kriterijais, atliekamų remonto darbų techninė priežiūra, kontrolė ir darbų priėmimas, rangovų garantijų inventorizacija ir jų įgyvendinimo kontroliavimas;
  • ataskaitų apie atliktus darbus ir suteiktas paslaugas pateikimas;
  • patalpų savininkų susirinkimų, balsavimų raštu organizavimas, dalyvavimas susirinkimuose;
  • mėnesinių mokesčių už paslaugas apskaičiavimas, mokėjimo pranešimų parengimas ir pristatymas gyventojams, įmokų surinkimas, mokėjimų kontrolės vykdymas, skolų išieškojimo organizavimas;
  • valstybinės vėliavos iškėlimas švenčių dienomis.