Klientų savitarnos sistema
I–V 8-17 val., tel. (8 5) 2777333
VI-VII ir ne darbo metu, tel. 1355
arba klauskite

Atsiskaitymo už suteiktas paslaugas būdai

Tausodami gamtą skatiname atsisakyti popierinių sąskaitų ir gauti jas elektroniniu paštu. Informuokite mus apie elektroninių sąskaitų užsakymą siųsdami užklausą į info@servico.lt
 
Klientai gaunantys sąskaitas išrašytas Bendrijos vardu už suteiktas paslaugas gali atsiskaityti būdais nurodytais pateiktos sąskaitos apačioje.
 
Klientai gaunantys sąskaitas Servico vardu už suteiktas gali atsiskaityti:
  • E.sąskaitos automatinis apmokėjimas galimas Swedbank bei SEB banko klientams užpildžius prašymą Interneto banke. (BŪTINA NURODYTI MOKĖTOJO KODĄ). Tai padarę galėsite nebesirūpinti, ar laiku sumokėjote už suteiktas paslaugas. Kiekvieno mėnesio nustatytą dieną iš Jūsų sąskaitos bus automatiškai nurašyta atsiskaitymui reikiama pinigų suma. Pasirinkę šį mokėjimo būdą sutaupysite laiko ir nemokėsite komisinių mokesčių.
  • SEB ir Swedbank Interneto banko skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ (įmokos kodas 103253).
  • DNB, Medicinos banko ir Nordea interneto banko skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ įmokos kodas IVPI1.
  • Tiesioginiu pavedimu į SEB banko a.s. LT317044060007668166.
  • Svetainėje www.manogile.lt
  • Užsisakius „Viena sąskaita“ paslaugą internetinėje svetainėje www.vienasaskaita.lt.
  • „Lietuvos paštas“ bei „Pay Post“ skyriuose.
  • „Lietuvos spauda“ bei kioskuose ir „Narvesen“ ženklu pažymėtose parduotuvėse.
  • „Maxima“ parduotuvių kasose.
  • „Perlas“ terminaluose.
Mokėdami už paslaugas BŪTINAI NURODYKITE MOKĖTOJO KODĄ, kuris nurodytas sąskaitoje (ne asmens kodą). Neteisingai nurodžius mokėtojo kodą Jūsų mokėjimas gali pasimesti arba likti neužskaitytas.
 
Primename, jog įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame sąskaitą apmokėti keliomis darbo dienomis anksčiau, nei pasibaigs tam skirtas terminas. 
 
Taip pat informuojame, kad Jums laiku neapmokėjus sąskaitos, Jūsų duomenys (skolos dydis, adresas, ir kt.) bus patalpinti UAB „Creditinfo Lietuva“ sistemoje ir perduoti skolų administravimo įmonei UAB „CCS-Customers care services“.
 
UAB „Servico“ Jums delsiant vykdyti savo įsipareigojimus daugiau kaip 30 dienų, teikia informaciją apie Jūsų tapatybę, kontaktinius duomenis ir kredito istoriją, t.y. finansinius ir turtinius įsipareigojimus ir jų vykdymą, skolas ir jų apmokėjimą, kredito biurui UAB “Creditinfo Lietuva” (įmonės kodas: 111689163, adresas: A. Goštauto g. 40A, LT 01112 Vilnius, Lietuva, www.manocreditinfo.lt, tel.: (8 5) 2394131). Kredito biuras tvarko ir teikia tretiesiems asmenims (finansų įstaigoms, telekomunikacijų bendrovėms, draudimui, elektros ir komunalinių paslaugų teikėjams, prekybos įmonėms ir kt.) Jūsų informaciją siekdamas teisėtų interesų ir tikslų – įvertinti kreditingumą ir valdyti įsiskolinimą. Kredito istorijos duomenys tvarkomi 10 metų po įsipareigojimų įvykdymo.
Jūs galite susipažinti su savo kredito istorija kreipdamasis tiesiogiai į kreditų biurą arba pasinaudodami Finpass mobilia programėle. 
Jūs taip pat turite teisę prašyti ištaisyti arba ištrinti, arba apriboti duomenų tvarkymą ir teisę nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi, taip pat teisę į duomenų perkeliamumą. Apie šių teisių įgyvendinimą ir apribojimus daugiau sužinosite www.manocreditinfo.lt. Jei Jūsų teisės pažeidžiamos, Jūs galite kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@creditinfo.lt arba anksčiau nurodytu telefonu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai arba teismui.